Ostrzycki Las

Aktualności i nowości

Podsumowanie 2022

Cięźki rok o tym wiemy wszyscy, ale Osada krok po kroku, można powiedzieć łyżeczką ale cały czas się rozwija, dzięki Wam i dla Was.

Co się udało w 2022:

1)coś co nam się marzyło a więc całoroczne zadaszone przezroczystą kopułą profesjonalne jacuzzi dla 6os : na zewnątrz śnieg i mróz a Ty siedzisz w ciepełku, popijasz szampana i oglądasz wyjątkowy u nas gwiazdozbiór. Możliwe? W Osadzie tak! I ta opcja jest bardzo przystępna cenowo, w pakietach w cenie poza pakietem 100pln plus 10pln/os/h czyli po kosztach. 100% dla Was i jesteśmy na takim wypasie unikatem w pomorskim i pewnie w skali kraju też

2)fotowoltaika i pompy ciepła - łączna moc Osady to już 32kw, stąd w tych chorych czasach u nas będzie normalnie cenowo

3)zarybienie stawu : w wakacje były u nas w stawie łowione karasie i liny (wiadomo), karpie i amury (więcej tych drugich), wzdręgi, okonie, trafił się węgorz, szczupak, wzdręgi czy jazie, a nawet jeden jesiotr. Jednak wiadomo karp to karp, stąd na jesieni mocno wzbogaciliśmy rybostan o karpia , amura i lina i nie mówimy o narybku a o sztukach powyżej 1kg

4)oddaliśmy do wynajmu zmodernizowany domek Dudek, zwłaszcza dedykowany wędkarzom, bo brania mogą obserwować w zasadzie z sypialni

5)zbudowaliśmy dla naszych potrzeb domek gospodarczy ,wiatę na śmieci z ich segregacją, balie z Białorusi (słabą) wymeiniliśmy na produkcję z Finlandii(petarda i przy mrozach damy radę). Zaznaczamy ,że część z tych modernizacji była wspierana w pewnym % przez dotacje z Funduszów Europejskich (zadaszone jacuzzi ,17kw fotowoltaiki, wiata i domek gospodarczy) za pośrednictwem Agencji Rozwoju Pomorza. Wprawdzie większość kosztów ponieśliśmy sami ale i tak dziękujemy.

6)wraz z żoną zadecydowaliśmy o przenosinach na stałe na Kaszuby a w zasadzie do Osady, także damy z siebie 100% by Wasz pobyt był udany.

Zapraszamy serdecznie na 2023!